Oferta przeterminowana
Regulamin konkursu ofert na sprzedaż prawa własności zabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Płocku przy ulicy Wacława Milke 35, wchodzącej w skład masy upadłości Urszuli Jankowskiej – osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej
I. Przedmiotem konkursu ofert jest sprzedaż prawa własności zabudowanej nieruchomości gruntowej wchodzącej w skład masy upadłości xx– osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, położonej w Płocku przy ulicy Wacława Milke 35. Nieruchomość stanowi działka o pow. 207 m² – nr ew. 2875. Dla nieruchomości Sąd Rejonowy w Płocku, VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KW XXXX/XXXXXXXX/X.
Na nieruchomości znajduje się budynek mieszkalny w zabudowie szeregowej, jednorodzinny, piętrowy, z poddaszem użytkowym, podpiwniczony o powierzchni użytkowej 290,00 m².
Przedmiot sprzedaży opisany szczegółowo w niniejszym punkcie regulaminu przetargu jest zwany w dalszej części regulaminu przetargu także „Nieruchomością”.
II. Operat szacunkowy oraz dalsze informacje dotyczące przedmiotu konkursu ofert można uzyskać w biurze syndyka ul. Sienkiewicza 67 lok. 21, 09-408 Płock, tel. 602-415-326.
III. Cena wywoławcza sprzedaży nieruchomości wynosi 355.000,00 zł (trzysta pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) netto.
IV. Syndyk nie później niż na dwa tygodnie przed terminem powiadomi o konkursie w szczególności poprzez obwieszczenie:
a. w Monitorze Sądowym i Gospodarczym;
b. na stronie internetowej syndyka wskazanej w ogłoszeniu o konkursie oraz innych portalach internetowych;
c. ewentualnie w prasie o zasięgu lokalnym lub ogólnopolskim;
V. Zainteresowani winni składać oferty najpóźniej do dnia 25 czerwca 2020 r. osobiście w Biurze Syndyka w Płocku, ul. Sienkiewicza 67 lok. 21 lub przesłać je listami poleconymi na adres Kancelarii Syndyka ul. Lipowa 14, 09-408 Płock (decyduje data wpływu oferty). Oferta złożona po terminie nie podlega rozpoznaniu;
VI. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami winna być umieszczona w zamkniętej kopercie zaadresowanej do syndyka, na której to kopercie należy podać sygnaturę akt „VGUp 123/19” umieścić dopisek „OFERTA NA KONKURS – PŁOCK UL. WACŁAWA MILKE 35” oraz dopisek „NIE OTWIERAĆ”;
VII. Oferta zakupu powinna zawierać:
a. dokładne oznaczenie składającego ofertę – imię i nazwisko (firmę), miejsce zamieszkania (siedzibę), nr KRS, REGON, a w przypadku osoby fizycznej nr PESEL oferenta.
b. dane osób upoważnionych do reprezentowania oferenta wraz z ewentualnymi pełnomocnictwami i dokumentacją wykazującą legitymację wskazanych osób do reprezentacji oferenta (odpis z KRS lub innych właściwych rejestrów, w tym ewidencji podmiotów gospodarczych), numer telefonu kontaktowego oraz adres do korespondencji;
c. oferta wina zawierać oświadczenie oferenta będącego osobą fizyczną czy pozostaje w związku małżeńskim, a jeśli tak to czy ma zamiar nabyć przedmiot konkursu ofert do majątku wspólnego małżonków czy do majątku osobistego. W przypadku woli nabycia przedmiotu konkursu do majątku osobistego oferent winien złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie. W przypadku woli nabycia przedmiotu konkursu do majątku wspólnego małżonków ofertę może złożyć jeden z nich, jednakże zgodnie z art. 37 § 1 pkt. 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego wymagana jest zgoda drugiego małżonka. Zgoda drugiego małżonka winna być wyrażona w formie pełnomocnictwa z podpisem poświadczonym notarialnie i winna obejmować zgodę na złożenie oferty oraz udział w licytacji, w tym również możliwość postąpienia na warunkach określonych uznaniem współmałżonka a biorącego udział w licytacji.
d. w przypadku gdy oferentem będzie cudzoziemiec – stosowne promesy lub zezwolenia na nabycie nieruchomości w Polsce, o ile są one wymagane po stronie oferenta;
e. określenie przedmiotu zakupu;
f. oferowaną cenę (dokładne oznaczenie kwoty cyfrą i słownie) równą co najmniej cenie wywoławczej, przy czym przy rozbieżności cen decyduje cena wyrażona słownie;
g. w przypadku przedsiębiorców – aktualny odpis z KRS-u lub ewidencji podmiotów gospodarczych (dopuszczalny jest wydruk komputerowy z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej);
h. wszelkie zezwolenia i zgody, jeżeli ze względu na osobę nabywcy są one prawem wymagane (w tym, w przypadku nabywców niebędących osobami fizycznymi, zgodę właściwych organów nabywcy na nabycie prawa własności Nieruchomości, natomiast w przypadku braku konieczności uzyskania takiej zgody od organów nabywcy właściwe dokumenty, które to potwierdzają);
i. oświadczenie oferenta, że zapoznał się z regulaminem konkursu ofert i spełnia warunki określone tym regulaminem oraz, że bezwarunkowo akceptuje treść regulaminu konkursu;
j. oświadczenie oferenta, że zobowiązuje się do pokrycia wszelkich opłat związanych z zakupem prawa własności Nieruchomości;
k. pisemne oświadczenie, że oferent zapoznał się ze stanem prawnym i faktycznym przedmiotu sprzedaży i akceptuje je bez zastrzeżeń oraz oświadczenie oferenta w przedmiocie wyrażenia zgody na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i prawne;
l. dowód wpłaty wadium.
VIII. Oferent zobowiązany jest pod rygorem niedopuszczenia do konkursu dokonać wpłaty wadium w wysokości 35.000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy złotych) na rachunek bankowy masy upadłości o numerze 53 1940 1076 3166 5546 0000 0000 prowadzony przez Credit Agricole Bank Polska S.A. W tytule przelewu winno być wpisane: „WADIUM NA ZAKUP NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W PŁOCKU PRZY ULICY WACŁAWA MILKE 35”
IX. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 czerwca 2020 r. w Biurze Syndyka w Płocku, ul. Sienkiewicza 67 lok. 21, 09-402 Płock, o godz. 13.30.
273 750 zł | Mieszkanie | 2 pokoje | 50,30 m2 | 6 piętro
105 413 zł | Mieszkanie | 2 pokoje | 37,30 m2 | 5 piętro
140 475 zł | Mieszkanie | Kawalerka | 22,00 m2 | 1 piętro