Oferta przeterminowana
Przedmiot konkursu ofert
1. Przedmiotem konkursu ofert jest prawo użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej wraz z prawem własności budynku stanowiącego odrębną nieruchomość, oznaczonej nr
ewidencyjnymi działek 16/43 i 16/54 o łącznej powierzchni 0,9174 ha, położonej w Lubaniu, powiat lubański, województwo dolnośląskie, obręb nr 0004 Lubań, ul. Gazowa 4a, dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi KW nr XXXX/XXXXXXXX/X wchodzące w udziałach po ½ części w skład masy upadłości
2. Operat szacunkowy sporządzony przez rzeczoznawcę majątkowego Ireneusza Eugeniusza Korneckiego z dnia 13 grudnia 2024 roku jest udostępniony do wglądu w Kancelarii syndyka
Pawła Głodka – ul. Stanisława Augusta 75 lok. 47, 03-846 Warszawa w godz. 9.00 – 16.00 po uprzednim umówieniu się na termin oględzin.
§ 2
Podstawy prawne konkursu ofert
1. Przedmiot konkursu ofert zbywany jest na warunkach określonych przez syndyka.
2. Do konkursu ofert mogą przystąpić osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej utworzone zgodnie z przepisami prawa i którym odrębne przepisy przyznają zdolność prawną.
3. W konkursie ofert nie mogą uczestniczyć podmioty, które nie mogą nabyć rzeczy ani praw pochodzących ze sprzedaży dokonanej w postępowaniu upadłościowym zgodnie z art. 157a
ust. 2 i 3 Pr.up., a ponadto:
a) Sędzia komisarz i syndyk, ich małżonkowie, wstępni, zstępni, rodzeństwo, osoby pozostające z nimi w stosunku przysposobienia lub małżonek takiej osoby, jak również osoby pozostające z nim w faktycznym związku, wspólnie z nim zamieszkujące i gospodarujące, przy czym przeszkody te trwają mimo ustania małżeństwa lub przysposobienia.
b) upadły.
§3
Cena wywoławcza, ogłoszenie, oferty
1. Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi 2.205.000,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście pięć tysięcy złotych).
2. Ogłoszenie o konkursie ofert zostanie podane do wiadomości publicznej przez jego obwieszczenie na co najmniej 3 portalach internetowych.
3. Oferty należy składać do dnia 3 listopada 2025 roku na adres biura syndyka: ul. Stanisława Augusta 75 lok. 47, 03-846 Warszawa.
4. Decydująca jest data wpływu oferty do biura syndyka. Oferta, która wpłynęła do biura syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.
5. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana do wskazanego biura syndyka wraz z podaniem sygnatur akt WA2M/GUp/1/2025 oraz WA2M/GUp/2/2025 z dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA KONKURSOWA w postępowaniach upadłościowych Rafała Grucy i Daniela Jabłońskiego – nr KW XXXX/XXXXXXXX/X” i zawierać dokładne oznaczenie składającego ofertę.
6. Oferta pod rygorem odrzucenia powinna zawierać:
a) Dokładne oznaczenie oferenta: imię i nazwisko lub wskazanie firmy oferenta, adres/adres rejestrowy oferenta, forma prawna oferenta oraz numeru KRS, REGON oraz NIP (w zależności od formy prawnej oferenta), a w przypadku osoby fizycznej nr PESEL.
b) Aktualny (nie starszy niż 3 miesiące) wypis z KRS, CEIDG lub innych rejestrów (w zależności od formy prawnej oferenta), a w przypadku osoby fizycznej kopia aktualnego dowodu osobistego.
25 000 zł | Działka | 0.003 ha.
25 000 zł | Działka | 0.003 ha.
25 000 zł | Działka | 0.003 ha.