Udział % - Licytacja odnosi się tylko do części nieruchomości.
Oferta przeterminowana
REGULAMIN SPRZEDAŻY
NIERUCHOMOŚCI WCHODZĄCEJ W SKŁAD MASY UPADŁOŚCI OSOBY FIZYCZNEJ NIEPROWADZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
§ 1
1. Niniejszy Regulamin określa tryb i zasady przeprowadzenia sprzedaży z wolnej ręki nieruchomości wchodzącej w skład masy upadłości xxx jako osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej.
2. Sprzedaż organizuje i przeprowadza syndyk masy upadłości o jako osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, ustanowiony postanowieniem Sądu Rejonowego w Opolu V Wydział Gospodarczy z dnia 29.03.2023r., sygn. akt OP1/GU/121/2023.
3. Przedmiotem sprzedaży jest:
a) udział 1/2 w prawie własności do lokalu mieszkalnego o powierzchni użytkowej
52,40 m2. Przedmiotowy lokal nr 10 położony jest na 3 piętrze budynku wielorodzinnego nr 5, przy ulicy Powstańców Śląskich w Ozimku dla której Sąd Rejonowy w Opolu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczysta o nr OP1/00087975/3 za cenę nie niższą niż 50 265,00 złotych
§ 2
1. Sprzedaż może nastąpić w trybie sprzedaży z wolnej ręki i jest organizowana w celu wyboru jak najkorzystniejszej oferty.
§ 3
1. Syndyk zaprasza do udziału w sprzedaży poprzez zamieszczenie na internetowych portalach ogłoszeniowych obwieszczenia informującego o trybie, terminie, miejscu i warunkach sprzedaży nieruchomości, które powinny ukazać się nie później niż 30 dni przed otwarciem ofert.
2. Obwieszczenie o sprzedaży, które ukaże się w miejscach wskazanych w ust. 1, zawiera co najmniej:
a) nazwę i adres sprzedającego;
b) informację o przedmiocie i cenie sprzedaży;
c) miejsce i termin składania ofert.
3. Z operatem szacunkowym można zapoznać się w kancelarii syndyka po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (nr tel. +48608387198).
§ 4
1. Oferta wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.
2. Warunkiem koniecznym przystąpienia do przetargu jest:
a) wpłacenie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej określonej w § 1 ust. 3 pkt a) na rachunek masy upadłości Józefa Rutkowskiego nr 75 890900060060061951350001 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem.
§ 5
1. Oferta nabycia nieruchomości powinna być sporządzona w formie pisemnej i zawierać:
a) dokładne oznaczenie składającego ofertę, tj. w przypadku oferentów będącymi przedsiębiorstwami: nazwę i adres siedziby, numer NIP, REGON, KRS, adres korespondencyjny, wskazanie osoby upoważnionej do reprezentacji, numer telefonu, adres e-mail; w przypadku oferentów niebędącymi przedsiębiorstwami – imię
i nazwisko, adres zamieszkania, numer PESEL, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail;
b) datę sporządzenia oferty;
c) ścisłe określenie przedmiotu oferty, zgodne z treścią ogłoszenia;
d) oferowaną cenę zakupu nieruchomości, nie niższą niż minimalna cena zakupu określona w § 1 ust. 3 pkt a) niniejszego Regulaminu.
2. Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli
w imieniu oferenta.
§ 6
Oferent składający ofertę pozostaje nią związany przez cały czas określony w niniejszym Regulaminie do daty rozstrzygnięcia sprzedaży. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
§ 7
1. Oferent do oferty dołącza następujące oświadczenia:
a) o zapoznaniu się z warunkami określonymi w niniejszym Regulaminie oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń;
b) że jest związany swoją ofertą przez czas określony w niniejszym Regulaminie oraz że zobowiązuje się, w przypadku wybrania jego oferty – do zawarcia w terminie i miejscu określonym przez syndyka umowy sprzedaży nieruchomości;
c) że zapoznał się ze stanem faktycznym i prawnym nieruchomości będącej przedmiotem oferty oraz że nie zgłasza z tego tytułu żadnych zastrzeżeń;
d) o zobowiązaniu się do pokrycia wszelkich kosztów związanych ze sprzedażą nieruchomości oraz do dokonania wpłaty całości ceny przed zawarciem umowy sprzedaży nieruchomości.
2. Oferent do oferty dołącza następujące dokumenty:
a) serię i numer dowodu osobistego w przypadku oferentów niebędących przedsiębiorcami;
b) dokumenty potwierdzające umocowanie do działania w imieniu oferenta, a w razie ustanowienia pełnomocnika – pełnomocnictwo w formie wymaganej do dokonania czynności, do której pełnomocnik zostaje umocowany;
c) potwierdzenie uiszczenia wadium na rachunek masy upadłości.
3. Przy dokonywaniu wyboru oferty nie będą brane pod uwagę oferty:
a) niespełniające któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszym Regulaminie, niekompletne, w tym niezawierające oświadczeń, o których mowa w ust. 1;
b) warunkowe, nieczytelne lub z innymi zastrzeżeniami.
§ 8
1. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07 lipca 2025 roku do godziny 16:00 bezpośrednio w kancelarii syndyka pod adresem: Kancelaria Doradcy Restrukturyzacyjnego Marcin Karcz, ul. Sieradzka 18, 98-300 Wieluń lub pocztą, przesyłając listem poleconym na podany wyżej adres kancelarii syndyka. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem poczty, o zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu oferty do kancelarii syndyka.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08 lipca 2025 roku o godzinie 16:00 w kancelarii syndyka.
3. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami powinna zostać umieszczona w kopercie oraz zawierać wyraźny dopisek: „OFERTA – NIE OTWIERAĆ PRZED 08.07.2025r. GODZINA 16:00”.
1 800 000 zł | Działka | 1.3193 ha.
450 000 zł | Mieszkanie | 3 pokoje | 90,75 m2 | 1 piętro
63 000 zł | Mieszkanie | Kawalerka | 35,78 m2 | 4 piętro