Oferta przeterminowana
Syndyk masy upadłości ogłasza nieograniczony pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż z wolnej ręki
BUDYNKU BYŁEGO MŁYNA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM I OTACZAJĄCYMI NIERUCHOMOŚCIAMI
Cena minimalna – 950.000 zł netto /słownie: dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych netto/
Przedmiotem sprzedaży jest ŁĄCZNIE:
a) nieruchomość gruntowa, stanowiąca działki o numerach 491/1 i 491/2 o powierzchni łącznej 0,2728 ha wraz z prawem własności budynków i budowli, położonych w Gołańczy przy ulicy Margonińskiej 3, dla której Sąd Rejonowy w Wągrowcu prowadzi księgę wieczystą numer XXXX/XXXXXXXX/X,
b) nieruchomość gruntowa, stanowiąca działkę o numerze 488/24 o powierzchni 0,0234 ha, położonej w Gołańczy przy ulicy Margonińskiej 3, dla której Sąd Rejonowy w Wągrowcu prowadzi księgę wieczystą numer XXXX/XXXXXXXX/X,
c) nieruchomość gruntowa, stanowiąca działki o numerach 489/1 i 488/25 o powierzchni łącznej 0,0405 ha, położonej w Gołańczy przy ulicy Margonińskiej 3, dla której Sąd Rejonowy w Wągrowcu prowadzi księgę wieczystą numer XXXX/XXXXXXXX/X,
d) ruchomości stanowiące wyposażenie młyna na w/w nieruchomościach wchodzące w skład masy upadłości, ujęte w spisie inwentarza pod poz. 6-114, których pełen wykaz wraz z cenami wywoławczymi netto znajduje się na stronie www.upadlosci-szczecin.pl w zakładce „w sprzedaży”
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
I. Złożenie pisemnej oferty nabycia łącznie wszystkich wskazanych wyżej składników majątku – nieruchomości i ruchomości z proponowaną ceną kupna netto przekraczającą minimalną w zamkniętej kopercie z napisem ,.PRZETARG GOŁAŃCZ - GUp 1073/21” na adres: Syndyk masy upadłości PZM DAMŁYN, Biuro Syndyka: ul. Kopernika 4a lok. 15, 61-880 Poznań (oferty winny być wysłane wyłącznie drogą pocztową, nie przesyłką kurierską), w terminie do dnia 22 kwietnia 2025 roku. Odpis oferty musi być równocześnie złożony na powyższych zasadach (pisemnie, pocztą) do notariusza Dariusza Przemysława Raczkowskiego w Poznaniu przy ul. Garbary 95/11 tel. 61 8510023 . O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu oferty.
II. Wpłacenie wadium w wysokości 95.000,00 złotych. Zapłata winna nastąpić przelewem na rachunek bankowy do dnia: 22 kwietnia 2025 roku (wadium musi się w tym dniu znajdować na rachunku)
Bank PKO BP S.A. 54 1020 4795 00009502 0471 6876
1. Rozpatrywane będą tylko takie oferty, które zostaną złożone w formie pisemnej zarówno na ręce syndyka, jak i notariusza;
2. Umowa sprzedaży zostanie zawarta w formie aktu notarialnego przed notariuszem wskazanym przez syndyka w ciągu 3 miesięcy od dnia otwarcia ofert i wyłonienia nabywcy.
3. Wszelkie koszty, opłaty i podatki związane z zawarciem umowy sprzedaży, jak również koszty wykreślenia hipotek widniejących w księgach wieczystych nieruchomości ponosi nabywca;
224 000 zł | Działka | 2.436 ha.
54 132 zł | Działka | 0.2591 ha.
54 132 zł | Działka | 0.2591 ha.