Oferta przeterminowana
REGULAMIN KONKURSU OFERT NA SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI
1. Przedmiotem oferty jest nieruchomość gruntowa, działka gruntu nr 73/2 o powierzchni 0,0262 ha zabudowana budynkiem mieszkalnym o powierzchni użytkowej 153,19 m2położona w miejscowości Łajsy, gm. Pieniężno, powiat braniewski, oznaczona księgą wieczystą numer KW EL1B/ 00031755/3 prowadzoną przez Sąd Rejonowy w Braniewie V Wydział Ksiąg Wieczystych.
2. Cena wywoławcza wynosi 431 000,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści jeden tysięcy złotych 00/100).
3. Oferty zawierające proponowaną niższą cenę, aniżeli cena wywoławcza, zostaną odrzucone.
4. W przypadku zainteresowania zakupem należy w terminie do dnia 30 czerwca 2024 r. złożyć pisemną ofertę zawierającą:
· datę złożenia oferty;
· wskazanie przedmiotu oferty;
· proponowaną cenę zakupu, nie niższą niż wskazana wyżej cena wywoławcza;
· dane oferenta – imię i nazwisko/nazwa firmy, adres, telefon kontaktowy, adres e-mail;
· numer PESEL, w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą dodatkowo numer NIP i numer REGON, w przypadku osób prawnych numer KRS i numer NIP.
5. Do oferty należy załączyć oświadczenia o:
· pokryciu wszelkich kosztów, podatków i opłat związanych z zawarciem umowy i przeniesieniem własności nieruchomości,
· zapoznaniu się z warunkami konkursu ofert i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń,
· zapoznaniu się ze stanem prawnym i technicznym nieruchomości,
· wyrażeniu zgody na wyłączenie rękojmi za wady prawne i fizyczne nieruchomości na mocy art. 558 k.c.,
· sposobie finansowania zakupu przedmiotu przetargu, ze wskazaniem, że finansującym zakup jest oferent lub bank albo inny wskazany podmiot,
· wyrażeniu zgody na kontakt z oferentem za pośrednictwem wskazanego oferenta adresu poczty elektronicznej.
6. Oferta i wszystkie załączone do niej oświadczenia i dokumenty winny być opatrzone czytelnym podpisem oferenta będącego osobą fizyczną lub czytelnym podpisem osób upoważnionych do reprezentacji w przypadku osób niebędących osobą fizyczną.
7. Oferta winna być przesłana na adres mailowy syndyka: lub na niżej wskazany adres kancelarii: Mogiełka Doradztwo Restrukturyzacyjne sp. z o.o., ul. Dworcowa 8/2, 84 – 200 Wejherowo.
8. W przypadku wpływu kilku ofert syndyk dokona wyboru oferty o najwyższej zaoferowanej cenie.
9. Zwycięzca konkursu ofert zobowiązany jest w terminie 7 dni od dnia poinformowania o wyborze oferty do wpłaty wadium wynoszącego 10% zaoferowanej ceny zakupu, na wskazany poniżej rachunek bankowy prowadzony przez syndyka dla masy upadłości Dariusza Łapińskiego: PL 08 1140 2004 0000 3002 8095 3153 mBank S.A. (właściciel rachunku: Mogiełka Doradztwo Restrukturyzacyjne sp. z o.o.). W tytule przelewu należy wpisać adres nieruchomości oraz oznaczenie wadium.
10. W przypadku wpływu ofert równorzędnych syndyk może przeprowadzić aukcję z udziałem oferentów, którzy złożyli równorzędne oferty. Za ofertę równorzędną uznaje się ofertę najwyższą oraz oferty, których różnica w zaoferowanej cenie od oferty najwyższej jest mniejsza lub równa kwocie 20 000,00 zł. W trakcie aukcji oferenci zgłaszają ustnie kolejne postąpienie, nie niższe niż kwota 2 000,00 zł.
112 500 zł | Mieszkanie | 25,40 m2
243 000 zł | Mieszkanie | 2 pokoje | 75,27 m2
780 000 zł | Działka | 3.4905 ha.