Oferta przeterminowana
Syndyk, którym jest ogłasza Konkurs ofert na sprzedaż nieruchomości rolnej położonej w granicach działki o numerze ewidencyjnym 919 o powierzchni 0,46 ha położona na terenie obrębu Wola Zgłobieńska, gmina Boguchwała, powiat rzeszowski, województwo podkarpackie. Opisana jest ona w księdze wieczystej nr XXXX/XXXXXXXX/X, prowadzonej przez VII Wydział Ksiąg Wieczystych przy Sądzie Rejonowym w Rzeszowie.
1. Przedmiotem konkursu ofert jest nieruchomość gruntowa rolna stanowiąca dz. ew. nr ewidencyjnym 919 o powierzchni 0,46 ha położona na terenie obrębu Wola Zgłobieńska, gmina Boguchwała, powiat rzeszowski, województwo podkarpackie. Opisana jest ona w księdze wieczystej nr XXXX/XXXXXXXX/X, prowadzonej przez VII Wydział Ksiąg Wieczystych przy Sądzie Rejonowym w Rzeszowie.
2. Cena wywoławcza nieruchomości wymienionej w punkcie 1 jest równa cenie oszacowania i wynosi 49 309,00 zł (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy trzysta dziewięć złotych 00/100).
Rzeczoznawca Majątkowy Paweł Lubas sporządził operat szacunkowy /do wglądu w Kancelarii Syndyka/, w którym opisał i wycenił wartość nieruchomości wchodzącej w skład oferty na 49 309,00 zł (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy trzysta dziewięć złotych 00/100).
3. Sprzedaż nieruchomości może nastąpić za cenę nie niższą niż jej cena wywoławcza.
4. Minimalne postąpienie (kwota przebicia) określone zostało na kwotę 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
5. Sprzedaż odbywa się w drodze Konkursu ofert pisemnych z możliwością przeprowadzenia licytacji wśród oferentów, których oferty spełniają warunki formalne przewidziane w regulaminie.
6. Zainteresowani winni składać oferty w terminie do dnia 05 marca 2024 roku do godz. 15:00, w Biurze Syndyka pod adresem: Syndyk Masy Upadłości, ul. Podpromie 8A/lok. 9, 35-051 Rzeszów lub przesłać je na adres Biura Syndyka listem poleconym (decyduje data wpływu ofert do Biura Syndyka, a nie data jej nadania). Oferta musi zawierać oferowaną cenę (dokładne oznaczenie kwoty), równą co najmniej cenie wywoławczej, oraz oznaczenie składającego ofertę (w przypadku osoby fizycznej: imię i nazwisko, PESEL, adres, telefon kontaktowy, ewentualnie adres e-mail, a w przypadku innych podmiotów: nazwę, siedzibę, nr wpisu do rejestru, adres korespondencyjny, jeśli jest inny niż siedziba oraz telefon kontaktowy i ewentualnie adres e-mail, o ile adres do kontaktu będzie inny niż ten, z którego wpłynęła oferta).
7. Uwaga: obowiązuje WADIUM w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) wpłacone na rachunek bankowy masy upadłości prowadzony przez Alior Bank S.A. 49 2490 0005 0000 4600 1713 7019.
8. Protokolarne otwarcie i rozpatrzenie ofert nastąpią pod nadzorem Syndyka lub osoby przez niego upoważnionej w dniu 06 marca 2024 roku w Biurze Syndyka pod adresem: ul. Podpromie 8A/lok. 9, 35-051 Rzeszów, o godz. 12:00 przez Syndyka w obecności przybyłych oferentów.
2 193 zł | Działka | 0.1638 ha.
9 720 zł | Działka | 0.27 ha.
250 208 zł | Mieszkanie | 79,90 m2