Oferta przeterminowana
syndyk masy upadłości ustanowiony w postępowaniu upadłościowym prowadzonym pod sygnaturą akt GD1G/GUp-s/891/2023
ogłasza pisemny konkurs ofert
na sprzedaż z wolnej ręki majątku masy upadłości obejmującego:
prawo własności nieruchomości gruntowej zabudowanej położonej przy ulicy Strażackiej 11 w Milwinie, gm. Luzino, powiecie wejherowskim stanowiącej dz.ew. nr 277/1 o powierzchni 995 m2, budynkiem mieszkalno-gospodarczym o łącznej powierzchni użytkowej 42 m², dla którego Sąd Rejonowy W Wejherowie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr XXXX/XXXXXXXX/X, za cenę wywoławczą nie niższą niż kwota 129.440,00 zł (słownie: sto dwadzieścia dziewięć tysięcy czterysta czterdzieści złotych 00/100).
Sprzedaż i nabycie nieruchomości nastąpi w takim stanie, w jakim znajduje się ona w dacie sprzedaży.
WARUNKI KONKURSU OFERT
Szczegółowe warunki konkursu ofert określone zostały w Regulaminie konkursu ofert, który wyłożony został do wglądu osób zainteresowanych w kancelarii syndyka w Wejherowie przy ul. Przemysłowej 35A budynek B w dni powszednie w godzinach od 9.00 do 14.00. Regulamin konkursu ofert, na życzenie oferentów, udostępniany jest również drogą mailową przez syndyka. Warunkiem koniecznym przystąpienia do konkursu ofert jest m. in. pisemne oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu warunków Regulaminu konkursu ofert.
1. Oferty należy składać do dnia 7 marca 2024 roku osobiście w kancelarii syndyka w Wejherowie przy ul. Przemysłowej 35A budynek B bądź za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu korespondencji do kancelarii syndyka).
2. Oferty należy składać w zapieczętowanych kopertach, w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią.
3. Kopertę należy zaadresować:
Kancelaria Doradcy Restrukturyzacyjnego Dominika Bączek
ul. Przemysłowa 35A budynek B, 84-200 Wejherowo
sygnatura akt GD1G/GUp-s/891/2023
OFERTA – konkurs ofert sprzedaż nieruchomości
NIE OTWIERAĆ
4. Wadium w wysokości 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100) płatne jest przelewem na rachunek bankowy masy upadłości wskazany w §5 ust. 2 Regulaminu konkursu ofert.
5. Wadium należy wpłacić najpóźniej w dniu 7 marca 2024 roku pod rygorem od rzucenia oferty. Za termin wpłaty uważany jest termin wpływu wadium na wskazany w §5 ust. 2 Regulaminu konkursu ofert rachunek bankowy.
6. Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi na posiedzeniu jawnym dnia 11 marca 2024 roku o godzinie 14:00 w kancelarii syndyka mieszczącej się w Wejherowie ul. Przemysłowej 35A budynek B.
7. Przedmiot konkursu ofert można oglądać, po uzgodnieniu terminu wizyty pod numerem telefonu 602 281 889 od daty ukazania się ogłoszenia do dnia poprzedzającego ostatni dzień składania ofert.
89 910 zł | Działka | 1.06 ha.
10 320 zł | Działka | 0.064 ha.
306 000 zł | Działka | 7.4015 ha.